.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشاورزان نگران بارندگی های بهار نباشند

استاندار مازندران گفت: کشاورزان نگران بارندگی های بهار نباشند.

سیدعلی اکبرطاهایی،استاندار مازندران در جلسه ستادبحران استان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۸۹ باید بر اقدامات پیشگیرانه تاکید نماییم تصریح کرد: براساس گزارشات هواشناسی ، میانگین بارندگی تا بهمن ماه سال جاری، درمقایسه باسال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته است.

طاهایی افزود: باتوجه به تغییرات اقلیم در جهان ، خوشبختانه وضعیت آب و هوایی دراستان باتغییرات زیادی روبرو نیست و سرمازدگی سال قبل را پیش رو نخواهیم داشت، بنابراین کشاورزان برای بارندگی دربهار سال آتی نگران نباشند.

استاندار مازندران گفت: سازمان جهادکشاورزی آموزش لازم درخصوص آب تخت کردن زمین های شالیزاری را در دستورکار خود قرار دهد چراکه می توان با برخی اقدامات درمصرف آب این اراضی تا ۳۵ درصدصرفه جویی کرد .

وی افزود: کشاورزان باید نسبت به اصلاح روش های نوین چاه های آب زمین های کشاورزی خود اقدام کنند ضمن آنکه بطور موقت تا شش ماهه سال ۸۹ می توانند با هماهنگی آب منطقه ای، شرکت پخش فرآورده های نفتی و جهادکشاورزی نسبت به تامین سوخت خود به صورت یارانه ای اقدام کنند و پس از آن باید برای تهیه سوخت اقدام به تشکیل پرونده نمایند .

طاهایی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام این ستاد تخصیص یافته که پس از جذب به تناسب شهرستان ها به فرمانداری ها ابلاغ خواهد شد.

در پایان این جلسه استاندار مازندران گفت: ستاد حوادث غیر مترقبه درکشور به ستاد بحران تغییر نام داده است ومدیریت آن دراستان با معاون امورعمرانی است که زیر نظر استاندار به فعالیت ادامه خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.